Cookies
Gratis verzending vanaf €50,-
Veilig & achteraf betalen
- Terug
- Home
- Hulp & contact
- Verzenden & retourneren
Verzenden & Retourneren
Verzenden
Verfwebwinkel.be biedt diverse manieren om jouw bestelling in ontvangst te nemen. Wij kunnen je bestelling laten bezorgen, maar je kan jouw bestelling ook zelf ophalen. Op deze pagina vind je al onze bezorg- en ophaalmogelijkheden.
Snelle levering
Als je de artikelen van maandag tot en met vrijdag vóór 22:00 uur hebt besteld en betaald, wordt jouw pakket de volgende werkdag (of zaterdag) door PostNL aangeboden. Orders tussen vrijdag 22.00 uur en zondag 18:00 uur, worden op maandag bezorgd. Mocht je bestelling ons magazijn onverhoopt met vertraging verlaten dan nemen we contact met je op.
Gratis levering binnen Belgie
Standaard bezorging is gratis voor bestellingen vanaf € 50,- gratis bezorgd. Voor bestellingen tot € 50,- betaal je € 8,95 verzendkosten.
Levering naar Nederland
Wil je in Nederland laten bezorgen? Bestel dan via onze Nederlandse website!
Afhalen
Bestellingen kunnen tijdens onze openingstijden afgehaald worden op: Zevenheuvelenweg 25, 5048 AN Tilburg, Nederland. Let op: Je dient eerst een order te plaatsen en te betalen alvorens deze af te halen.
Aansprakelijkheid
Verfwebwinkel.be kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade, zowel lichamelijk, materieel of immaterieel, die het gevolg zou zijn van verkeerd gebruik van de door Verfwebwinkel verkochte producten. De inhoud van deze site is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Verfwebwinkel kan echter niet uitsluiten dat bepaalde informatie niet juist en/of onvolledig is. Verfwebwinkel is niet aansprakelijk voor de gevolgen van onjuiste of onvolledige informatie op haar website. Verfwebwinkel is niet verantwoordelijk voor tik-, zet- en drukfouten waardoor onopzettelijk een verkeerde verkoopprijs zou kunnen worden gecommuniceerd. Indien zich dit voordoet dan zal de prijs door Verfwebwinkel.be zo spoedig mogelijk worden aangepast. Verfwebwinkel kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor kleurafwijkingen ten gevolge van beeldschermkwaliteit.
Retourneren
Hier vind je antwoord op al jouw vragen rondom retouren.
- Je kunt jouw aankoop bij Verfwebwinkel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
- Meld je retour altijd bij ons aan voor je deze opstuurt. Hieronder lees je hoe je dit kunt doen.
- Je kunt jouw bestelling ook kosteloos retourneren in onze showroom.
Kies de geschikte retourmethode
Tijdelijk werken we met twee verschillende manieren voor het aanmelden van je retour, afhankelijk van je retourreden.
Voldoet het product niet aan je verwachting?
Heb je je bedacht of is het product niet meer gewenst? Dan kun je via de retourportal je product(en) binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen.
Is je artikel beschadigd of incorrect geleverd?
Is je bestelling incompleet, kapot, beschadigd of verkeerd geleverd? Meld je retour dan aan met het retourformulier onderaan deze pagina.
Hoe stuur ik mijn pakket retour?
- Meld je retour aan via één van de twee bovenstaande retourmethoden.
- Verpak jouw product goed en stevig.
- Stuur je retourpakket naar ons op.
Kosten van retourneren
Wanneer je (een deel van) je bestelling wilt terugsturen, zijn de kosten voor het opsturen van je pakket voor jouw rekening. In onze showroom kun je je artikel gratis terugbrengen.
En hey, als je de hele bestelling retourneert, krijg je ook de eventuele verzendkosten die je voor je bestelling hebt betaald terug.
We zorgen er altijd voor dat het bedrag op dezelfde manier bij jou terugkomt als jouw oorspronkelijke betaling.
Artikelen die je niet kunt retourneren
- Verf die speciaal voor jou gemengd is en kleurkaarten.
- Hygiëneproducten zoals airco's, luchtbevochtigers, koffiezetapparaten en stofzuigers kunnen niet meer geretourneerd worden zodra je de verzegeling hebt verbroken.
Wat is de status van mijn retour?
Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen en beoordeeld zullen wij het bedrag dat je hebt betaald zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen. We maken het snel voor je in orde!
- Heb je je retour naar ons opgestuurd omdat het niet aan je wensen voldeed? Dan kun je de status snel zelf inzien in onze retourportal.
- Heb je een pakket teruggestuurd in verband met een klacht? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je meer vertellen over de status van je retour.
Artikel kapot geleverd?
We doen ons uiterste best om je bestelling in topconditie bij je af te leveren. Maar hé, soms kan er iets misgaan. Dus nadat je je bestelling hebt ontvangen, raden we je aan om deze even te controleren op eventuele schade of ontbrekende items. Is er iets beschadigd of ontbreekt er iets in je levering? Meld je retour dan aan met het formulier onderaan deze pagina.
Bedenktijd is geen gebruikstijd
Houd er rekening mee dat de bedenktijd bedoeld is om het product te bekijken, niet om het te gebruiken. Als je het product meer hebt gebruikt dan nodig is om te beslissen of je het wil houden of als je de originele verpakking hebt vernield of weggegooid, ben je zelf verantwoordelijk voor eventuele waardevermindering. Als het product niet meer in de staat verkeert waarin het in de winkel zou staan door het gebruik of door een beschadigde of ontbrekende verpakking, kunnen we je minder of geen geld teruggeven.
Je kunt je retour ook melden via het Modelformulier voor herroeping.
Heb je nog vragen?
Toch nog vragen over het retourneren van een product? Neem dan contact op met onze klantenservice.